Una de les característiques de la nostra escola  es que totes les aules tenen grans finestrals on entra la llum del dia i tecnològicament poder dir que totes les aules disposen de pantalla digital com a suport pedagògic.

L’escola Jovellanos es distribueix en 4 plantes.  A la planta baixa se situen els espais comuns: menjador, cuina,  i la sala d’audiovisuals. Aquí mateix trobareu les oficines de secretaria i de direcció i cap d’estudis. També s’ubica el despatx de l’AMPA. A l’entrada trobeu els jardins. A l’exterior tenim el nostre gran pati, el porxo i l’hort.

A la primera planta trobem totes les aules d’infantil P3, P4 i P5 i les aules de psicomotricitat i d’acollida. Aquí els alumnes d’infantil tenen el seu propi pati.

A la segona planta, les aules dels cicles inicial i mitjà de primària, la bibiloteca i l’aula d’informàtica.

A la tercera planta, les aules del cicle superior, i les aules de música i anglès.

Els patis

El menjador i la cuina

La biblioteca

Aules de P3