El matí del 3 de març, tots els nens i nenes de l’Escola van poder gaudir de la tradicional festa de Sant Medir que, com cada any, es fa al barri de Gràcia. Colles a cavall i amb carrosses llencen caramels pels carrers del barri a la gent que està mirant passar la desfilada.

La colla dels Pilons ha passat per davant de la nostra escola per repartir caramels als nens i nenes de P3 i P4. La resta d’escola va  anar per torns, al llarg del matí, al carrer Travessera de Gràcia cantonada Nàpols on ens havien deixat un espai reservat amb tanques protectores pels nostres alumnes.

Els nens i nenes s’ho han passat molt bé agafant els caramels que els tiraven les colles.

Volem agrair a l’Arnau Solaní, pare de la Martina de P3B la seva implicació en aquesta organització que ens ha permès gaudir la festa amb la màxima seguretat pels nostres alumnes.