Benvolgudes famílies,

Com cada any, demanem la vostra ajuda per folrar els llibres dels nostres fills/filles i preparar els lots, per al proper curs escolar 2017-18. La comissió de socialització ha organitzat uns horaris per fer aquestes tasques durant les últimes 2 setmanes del mes de juny y la primera etmana del mes de juliol.

Comencem el 19 de juny!!! I els dies i horaris seran els següents:

Dies: DILLUNS-DIMARTS-DIMECRES-DIJOUS
Horaris: de 16.00h a 18.00h
Lloc:  l’aula de la tercera planta, al davant de les aules de 6è.

D’altra banda, us tornem a recordar que a partir del curs 2017-2018 els alumnes ja no trobaran els llibres a sobre de la seva taula en entrar a classe el primer dia. La seva adquisició la faran directament les famílies a la sala d’audiovisuals de l’escola.

Els dies 8 i 12 de setembre es farà entrega del lot de llibres presentant el comprovant del pagament del banc.

Consulteu aquí els diferents imports de la socialització

L’horari del lliurament dels llibres serà:

• 8 de setembre: 9-11h i 16-20h a la sala d’audiovisuals, presentant el comprovant del pagament del banc.
  • 12 de setembre: 8-11h i 15-18h a la sala d’audiovisuals, presentant el comprovant del pagament del banc.

NOTA: Pot recollir els llibres qualsevol persona (familiar, amic, etc.) sempre que porti el comprovant de pagament.

Les famílies que no vinguin a recollir els llibres en aquestes dates, hauran de comprar-los pel seu compte.

Per qualsevol dubte podeu adreçar-vos als membres de la comissió mixta de socialització formada per l’equip directiu i quatre membres de l’AMPA a través del correu electrònic: info@ampajovellanos.org o socialitzaciojovellanos@gmail.com

Cordialment,
Comissió mixta socialització